Családi kombiba oltott sportkocsi, itt az új Audi RS4 Avant
Ebbe a kocsiba egy komplett család és még a csomagok is simán beférnek, miközben a motorháztető alatt közel félezer lóerő tombol.
Ebbe a kocsiba egy komplett család és még a csomagok is simán beférnek, miközben a motorháztető alatt közel félezer lóerő tombol.
A négykarikás gyártó ajándékának kulcsait a Győri Mentőszolgálat munkatársai vehették át.
A négykarikás német prémiumgyártó egy újabb modelljének gyártását hozza el hazánkba.
Egy 2015-ös évjáratú Audi A4 S Line típusú autót lízingel a nehéz helyzetben lévő Országos Roma Önkormányzat (ORÖ) a szervezet elnökének. Balogh János a Magyar Nemzetnek elismerte az autóbeszerzést.
Elon Musk gyakran az Audi A4-et emlegeti a Model 3 kapcsán. Most már azt is látni, miért.
A New York-i Autószalonon a wifivel trükköztek.
Jön a Tesla következő nagy dobása, bemutatja luxusterepjáróját a Maserati, a Honda végre ismét képviselteti magát a sportautók mezőnyében, és a csehek is beígérték az eddigi legjobb Skodát. No, meg persze arról sem feledkeztünk meg, hogy hónapokon belül az Esztergomban készülő vadonatúj Suzuki Vitarát is kipróbálhatjuk.
Szoftverhiba miatt előfordulhat, hogy a négykarikások egyik legnépszerűbb modelljében, pontosabban, annak 2012 után gyártott tagjainál nem nyílnak a frontlégzsákok.
Durva balesetsorozatot okozott és két másik autóval együtt rommá tört egy Aston Martin Rapidét egy 25 éves férfi Mumbaiban, Indiában.
Az Audi kreatív reklámmal dobta fel a torontói Royal Bank Plazát; versenypálya terepasztalt építetett, amelyben a versenyautók élethű kis A4-esek.
Az Audi A4 39 éve az Audi szekértolója, a kocsiból eddig mintegy tízmillió példány talált gazdára. Kipróbáltuk a megújított négyest, teszteltük dízel kombi és legerősebb S4 változatát.
Mitől lett takarékos az Audi népszerűbb modellje? Elsősorban a sofőr akaratától, másodsorban néhány technikai megoldástól. Lecsippentettek róla 7 lóerőt, leültették, sportfutóművet toltak alá, stop-start rendszerrel szerelték fel. A kategória legzöldebbjének kikiáltott modell alapára 8,5 millió. Takarékos vezetők, íme: a ti autótok.
Saját kategóriája legidősebb prémium modellje volt a most kifutó Audi A4-es. Mifelénk mindig is keresi a szemével ezt a modellt az ember, mert nagyjából ez volna a beérkezett polgár autója, ide kéne eljutni. Ebben most sincs hiba, a színvonal maradt, nagyobb is lett, könnyebb is, csendesebb is és még több fedélzeti elektronika szolgálja ki a közönségét. Csak egy kicsit nehéz lesz kiszúrni melyik is az új A4.
Az első fényképek alapján inkább tűnik ráncfelvarrásnak, mint generációváltásnak, de a B9-es széria minden porcikája új.
Régi adósságát törleszti az ingolstadti márka, hogy a Mercedes C-osztály tavalyi és a BMW 3-as sorozat idei frissítése után bemutatja végre a legnépszerűbb modelljének új generációját.
Az ingolstadtiak 190 lóerős teljesítmény mellé ötliteres átlagfogyasztást ígérnek.
Jobbkormányos Ferrari 458 Italia tört a brit fővárosban, Londonban: az olasz sportkocsi egy Audi A4-essel került összetűzésbe.
Ha tökéletesre játszik, ha mindig négy ász van a kezében, ha sosem téved, ha milliárdos felmenői vannak, ha nem szereti a váratlan dolgokat, ha mindenben biztosra megy, akkor ez az ön ideális autója. Hibátlan, de érzelemmentes, nagyon német, precíz és odaadó. Nem hivalkodó, a LED-es fénysor már kötelező tartozék, extrából csak annyi van, amennyi muszáj, lóerőből még több is a kelleténél.
A klasszikus középkategória járművei tipikus cégvezetői szolgálati autók. Nagyságuk, erejük és kényelmük hosszú üzleti utakra teszi alkalmassá őket, megjelenésük elegáns és tiszteletet parancsoló.